dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gran Canaria 2014, dag sju!

Hellojsan!
 
Då var det näst sista dagen för denna semester och som vanligt käkade vi frukost vid nio för att sola klockan tio:) Idag var det yoga med en helt annan instruktör och det var hennes första pass så den instruktören vi hade först var också där och gjorde alla övningar:) Detta passet var nog lättast men det var utomhus så det var väldigt varmt:P Efter lunchen var det dags för sol och bad igen och jag läste även min tjocka bok och hoppades på att hinna läsa ut hela första boken av trilogin:) Jag och Kajsa spelade en hel del biljard också när solen gick ned gick jag och duschade:) Sedan satt jag barnvakt igen och vi gick och köpte chips igen för att käkade lite gott medan vi spelade Uno och yatzy:)
 
 
 
 
Av någon anledning stod nästan et tomt ölglas som Jörgen hade druckit och Jesper är ju rolig som smakar på det men han spottade och fräste även denna gången:P Sedan blev det middag och efteråt en drink i baren:) Jag och Kajsa spelade lite biljard och sedan spelade vi alla Uno:) Efter att vi har spelat några gånger var det en fågelshow:) Ibland var det nästan så att man var rädd för det var inte små fåglar utan ganska stora som flög hej vilt från de showpersonerna:P Efter showen var man trött så vi åkte upp till rummet och sov men innan det packade vi våra väskor för imorn ska vi flyga hem igen:) Hej svejs!
 

Kommentera här: