dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gran Canaria 2014, dag fyra!

Hejsan!
 
Idag blev det en vanlig förmiddag men eftermiddagen såg lite annorlunda ut:) Vi badade i den andra, stora poolen med massa rutschkanor och sånt:) Jag har varit på Gran Canaria i Taurito många gånger, denna semester var min fjärde:P Jag var väldigt liten de förra gångerna, kanske första gånger var när jag var 2 år och sista när 5-6 år eller något så jag kommer inte ihåg något:) Då badade vi i den där stora poolen för den lilla fanns inte då:) I den poolen var det saltvatten och det var jättekallt för det värmdes upp av solen:) Tur jag hade min badring och Kajsa lekte taxi och skjutsade mig:P Sedan gick jag, mamma, Kajsa och hennes pappa Jörgen till havet för att känna på vattnet och det var förvånansvärt varmt men vågorna var jättehöga:)
 
 
 
 
Alla vi fyra gick i alla fall och kände på vattnet och jag tog små små kliv framåt och helt plötsligt kommer det en våg som är jättestark och jag ramlar och känner att både mamma och Jörgen tar tag i mig så att jag inte dras med i strömmen... Så kan det gå, botten var inte en skön botten utan det var massa småstenar och när jag ramlade gjorde det jätteont men jag skadade mig inte som tur var:) Jag fick några blåmärken dagen efter men jag fick den så kallade sanden över hela mig, till och med i ansiktet så det var bara att gå raka vägen till duschen när vi kom till rummet:P Sedan blev det middag och biljard och efteråt gick vi en liten promenad i byn:) Vi ses!
 

Kommentera här: