dagar kvar
till Jeriko 2016

tills 22 år

Trysil 16

Gran Canaria 2014, dag ett!

Hellojsan!

Idag var vi tvungna att gå upp vid fem så att vi skulle hinna checka in och gå igenom säkerhetskontrollerna:) Vi träffade de andra där också och sedan käkade vi frukost allihopa:) Efter en stund gick flyget och det tog sex timmar så jag sov för det mesta förutom när det var lunch som inte var särskilt god... Jag åt bara min och mammas macka och smakade lite på maten men inget var gott:/ När vi väl har landat på Gran Canaria hämtade vi upp vårt bagage och jag och mamma försökte hitta de andra:) Vi satt ju inte på samma plats på flyget men det tog inte så lång stund att hitta de andra:) Sedan fick vi leta upp vår buss som skulle ta oss till hotellet Paradise Valle i Taurito:) Innan vi åkte iväg så var vi tvungna att vänta en timme för det var några som inte fick sitt bagage förrän då men jag satt bredvid Jesper och han visade när man spelar olika spel på hans surfplatta:P

När vi hade checkat in på hotellet så funkade inte nycklarna jag och mamma fick så mamma fick gå ner och hämta nya medan jag väntade:) Efter att vi äntligen fått nycklarna att funka gick vi ner till de andra och sedan gick vi till snacksbaren och käkade lite:) Efteråt gick vi en liten promenad runt om tills de öppnade restaurangen:) Vi hade all inclusive och varje dag käkade vi buffé, frukost, lunch och middag:) Efter middagen gick jag och Kajsa för att spela biljard och jag vann:D Vi körde även mot mammorna och då vann vi:D Sedan var vi alla trötta och vi gick och la oss:) Tror resan kommer bli bra:) Hej svejs!