dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ett brev kommer på posten?!

Hejhej!
 

Idag började jag med att hjälpa mormor med att betala räkningar och lärde henne lite knep med datorn:) Sedan kom vi in på mail och då helt plötsligt skapade vi en mail till mormor och morfar:) Sedan fick mormor även en bärbar dator som pappa haft förut så nu har jag lärt mormor hur den fungerar:P Sedan började jag laga mat, en lasagne och en laxrätt:) Lasagnen är tills imorn för då hinner jag inte men laxen käkade jag och det var gott:)
 
 
 
Fått sms om att ett brev kommer på posten av HM och jag har inte riktigt fattat det förrän det låg två paket med kläder i brevlådan:D En ny tröja och en ny pyjamas:D Sedan chillade jag lite, målade om mina naglar så att de blir fina tills imorn på symfoniorkester-lägret på Flämslätt:D Nyss sydde jag och nu är det verkligen inte långt kvar men det får jag göra i Februari:P Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: