dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Årsmöte!

Hellojsan!
 
Idag var det årsmöte men innan det slappade jag lite, duschade, provade mina nya kläder, lagade lite mat och sedan var klockan dags för årsmöte:) Vi pratade om allt möjligt, mest om det nya namnet eftersom vi nu är med i equmenia:) Denna dag var även Prismas upptakt och de skulle till Boda Borg och jag var anmäld tills i tisdags då jag blev sjuk så jag tänkte att det är bättre att ge platsen till någon som är frisk så jag inte smittar någon:) I alla fall så var de andra ungdomarna tvungen att lämna mötet så de skulle hinna till Boda Borg:)
 
 
 
Mötet pågick några timmar till och då kom vi bland annat fram till att jag och "någon mer" ska åka först till distriktsstämman och en månad senare åka på riksstämman:) Det kommer bli en upplevelse men frågan är nu vem jag ska åka med, Gustav och Filip var inte så sugen på att rösta fram olika saker:) Det får väl bli en överraskning:P När jag väl kom hem satte jag mig och kollade på serier och käkade ostbågar:) Ha det gött!
 

Kommentera här: