dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trysil 2014, dag tre!

Hejsan!
 
Idag väcktes vi av någon mystisk alienmusik:P Det var bara att byta om, käka frukost och ta på sig skidkläderna och packa maten för att sedan åka buss:) Idag åkte jag med Maja och Julia men efter lunchen i värmestugan åker vi med några andra också så vi blir ett ganska stort gäng:) Vi åkte med bland annat han som blev nominerad till dagens vurpa igår så vi hjälpte till att utföra hans uppdrag som var att låtsas att vara en känd vloggare och han skulle få med minst tre personer i sin vlogg om Trysil:P De gänget åkte gärna offpist, även Maja men inte jag och Julia så vi försökte åka i backen bredvid offpisten så att vi åkte med dem ändå fast inte offpist:P Av någon konstig anledning åkte jag och Julia en väg som tydligen ledde åt alla stugor i stugbyn så helt plötsligt känner vi att vi bara åker ifrån själva backarna och in i stugbyn och vi stannade till och tänkte att vi måste åka nedåt på något sätt och vi hittar en liten skogsväg och det funkar bra men sen känner vi igen att vi åker åt fel håll och vi var på ett ställe där det var väldigt platt så vi sa att vå åker ditåt och vi börjar åka men sen upptäcker vi att det bara går uppåt så vi måste klättra och till slut sa jag bara att vi måste åka åt andra hållet för såhär kan vi inte hålla på:P Så vi hittade en väg i skogen, offpist som vi inte ville åka men vi sa att om vi plogar och kör långsamt så ska det nog gå bra:) Till slut hittade vi till den stora liften och klarade oss bra genom skogen och vi glada och hade tänkt YOLO hela vägen:P Det var lite roligt sen när vi träffade Maja och bara sa att "Vi har åkt offpist idag":P
 
 
 
Sedan åkte vi hem med bussen, duschade, åt mat och hade lite fri tid:) Undervisning efter det, fika och andakt sen och sova igen:) Oftast spelade vi kort varje kväll, det var lite olika personer som spelade och det var så man pratade med de flesta:) Jag tycker det är jätteroligt att snacka med nya människor och det var en kväll som jag satte mig hos några som spelade gitarr:) Jag bara gick fram till dem och började snacka och det var Christoffer som jag känt genom scouterna och Samuel som spelar i musikskolan, vi har spelat samma konserter både Flämslätt och julkonserter:) Vi har inte känt varandra så väl så vi har hejat, bara en hejning genom att titta på varandra men nu så känner jag honom så nu kommer jag heja så nu har jag fler personer som jag kan prata med under orkesterdagar och konserter;) Vi ses imorn så ha det gött!
 

Kommentera här: