dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jobba som tandsköterska!

Hejsan!
 
Idag vaknade jag tidigt för att sedan kunna åkte med pappa till jobbet:) Den första patienten kom aldrig och pappas bil skulle på service så vi åkte ner i våra fina jobbarkläder till stället där de fixar bilen och syrrans kompis kille jobbar där så när han kom tyckte jag att det blev lite pinsamt men jaja:P Sedan kom andra patienten och då jobbade vi, efter tre patienter blev det kafferast men jag drack te istället:) Sedan jobbade vi igen och efter fyra patienter blev det mat på Arla och då var det bara jag och pappa som käkade för den andra tandsköterskan hade slutat så på eftermiddagen var jag själv tandsköterska:)
 
 
 
Det gick väl ganska bra tycker jag men eftersom bilen var på service fick pappa skjuts till bilen av den sista patienten som ändå åkte den vägen och under tiden städade jag klart rummet så att det såg snyggt ut:) Sedan åkte vi hem och då käkade jag en macka och sen poppade jag lite popcorn och tittade på serier:) Efter det så chillade jag lite och sedan lärde jag mig ett korttrick som jag visade för både mamma och pappa:P Nu kan jag ett korttrick för i Trysil hade vi bland annat Simon som visade massor med korttrick och man vill ju egentligen bara veta hur det gick till men det fick man inte:P Hittade en rolig väggdekoration på jobbet som jag tror att farmor och farfar haft innan och den har både roat och skrämt mig under min barndom:P Hade gött!
 

Kommentera här: