dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jobba, jobba, jobba!

Hejhej!

Fjärde arbetsdagen idag och det gick bra:) Ibland blir det lite stressigt att städa rummet efter varje patient men det får ta den tid det tar i början tycker jag:) Jag har fått blanda fyllning idag också, en fyllning som ska vara som en pepparkaksdeg fast den är vit såklart;) Slutade kvart över ett så det var bara att götta sig hemma innan det var dags för orkestern:D
 
 
 
 
I celloläxa tills nästa vecka fick trollflöjten och den var ganska rolig, jag har kanske haft den förut fast för några år sedan och då var den nog bara jobbig:P Jag har tränat på att stämma min cello också och det har jag i läxa att öva på:P Jag längtar till orkesterdagen men först ska jag vara med på SMoK:D Efter orkestern poppade jag popcorn och tittade på film:) Sen har jag bara chillat och snart kommer Lisen hem:D Ha det gött så ses vi imorn!
 

Kommentera här: