dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första PT-träningen våren hösten!

Tjennixen!

Igår kväll/natt läste jag ut The Hunger Games: Catching Fire och idag när jag käkade frukost kollade jag på filmen:) Ska till Trysil snart och på bussresan kanske jag börjar läsa trean:) Dock måste man vänta drygt nio månader på att första halvan kommer ut och sen ytterligare ett år på att andra delen kommer ut så jag kanske läser om alla igen någon gång:P Jag har sytt en hel del, på vinter-tavlan och har kommit en bra bit:)
 
 
 
Till lunch blev det långkok, 1,5 h, så jag har inte hunnit med så mycket mer än att vänta tills PT-träningen började och idag blev det mycket ben:) Imorn får vi se vad som händer, hoppas på en musikdag om jag har lust men idag spelade jag lite piano:) Dröm sött!
 

Kommentera här: