dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Åka till doktorn!

Hejsan hoppsan!
 
Idag vaknade jag ganska tidigt för mamma ville att jag skulle åka till vårdcentralen så att de kunde kolla så inte hostan satt i lungorna:) Då hade jag ungefär en halvtimme på mig att käka frukost och duscha för det har jag inte gjort på väldigt länge så det vore bra om man kom dit fräsch:P Det enda jag fick i mig var en banan men jag kom iväg som tur var i alla fall:P Efter att jag har varit hos doktorn sa han att det bara var en vanlig förkylning men den har jag haft hur länge som helst så man börjar ju undra... Sedan kom jag hem  och då käkade jag ett äpple och sedan vilade jag lite tills det var dags för möte med vikariepoolen:) Det gick bra och jag har fått inloggning till en kalender så man ser när man fått jobb och sånt:) Men eftersom pappas ena sköterska dragit av hälsenan så blev jag erbjuden att jobba som tandsköterska i några månader:)
 
 
 
Efter mötet åkte jag hem igen och när jag var i Trysil fick jag hem ett protokoll från årsmötet i scouterna som jag ska skriva på och ge till nästa person så det gjorde jag idag så att det blev gjort:) När jag kom hem igen vilade jag men sedan ringde pappa och sa att jag skulle komma förbi hans jobb så det gjorde jag och då trodde jag bara att jag skulle få käka mat men så var det inte, jag skulle jobba hela eftermiddagen också men egentligen orkade jag inte det... Efter tre patienter fick jag äntligen åka hem igen och då somnade jag naturligtvis på soffan och efter att jag har vilat ett tag fick jag jätteont i magen... Det var nog att jag svalt för mycket luft tror jag men efter att jag blev lite bättre mailade jag och mamma Ingesunds folkhögskola och frågade lite saker:) Sedan gick jag och sov igen vilket behövdes:) Hej svejs!
 

Kommentera här: