dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Släktmiddag och julkonsert!

Hejhej!
 
I söndags kom pappa och väckte mig och sa att mina släktingar skulle komma nu, det var pappas faster och farbror som skulle komma:) Hann titta på julkalendern och ta på mig kläder innan de kom och jag fick käka frukost medan resten fikade:) Sen åkte vi till min farmor och farfars grav, farfar är ju syster med hon som kom till oss så det betydde mycket för henne:) Sen åkte vi till ICA och vidare till oss igen för att käka mat:)
 
 
 
Mormor och morfar kom också och vi hade det trevligt:) De åkte hem vid fyra och vid åtta var jag i Kinne-Kleva kyrka för att lyssna på kören och West of Eden:D Ett irländskt band som var jätteduktiga! En grymt bra konsert och vi som åkte var jag, Maja, Erik, Philip och Filip:) En mycket bra helg blev det och vi hörs!
 

Kommentera här: