dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista skolmåndagen för i år!

Hellojsan!
 
Detta var den sista måndagen jag går i skolan för detta året:) Det började med att gå upp 05:15 och åka 05:30 med mamma till Trollhättan där tåget gick kvart i sju:) Det var försenat men det gör inget för denna gången behövde jag bara vänta i Kil en halvtimme:) Tittade på julkalendern och käkade frukost:) När jag kom till skolan började det med att ha två timmars rast och då fikade jag i några minuter, sen satt jag och Carro i köket fram till lunch:) Genrep på den med hela Ingesundslinjen fram till tre då vi gick till köket igen:)
 
 
 
Middag på den, köket igen tills det gemensamma repet med ensemble grund började som var vid sju:) Har suttit från åtta till halv elva i köket med nattmat, tittat på när Joel bakat pepparkaksdeg och haft ett skrattanfall:D Joel skulle laga mat och var tvungen att gå ner för att hämta något, halvvägs i trappen hör vi ett besviket nej och han måste gå tillbaka igen... Då brast jag och Carro ut i värsta skrattet:P Kvällen avslutades mycket roligt och dröm sött!
 
 

Kommentera här: