dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julmys!

Hejsan svejsan!
 
I torsdags morse samlades klassen i aulan och hade julmys:) Käkade pepparkakor och drack glögg:) Pratade lite om vad som ska hända i vår och sånt:) Efter fikat bakade jag en kladdkaka och Sarah fick knäcka äggen:P Sen var det lunch och efteråt samlades hela Ingesundslinjen för att öva lucia och sen gick vi ner i matsalen och byggde scenen:)
 
 
 
Övade lite mer lucia och sen var det middag:) Jag och Carro satt i köket fram tills vi gick till Västgårn för att ha knytis och secret Santa:) Filippa blev nöjd och jag fick min julklapp av Pia som var te och handgjorda tranor som hon hade vikt:) Jag är nöjd:D Gick vid tio och sen duschade jag innan det blev läggdags men ha det gött!
 

Kommentera här: