dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julfest 2014!

Tjennixen!
 
I lördags var det dags för julfest men innan det skulle jag ju åka hemhem:) Tog 9:42-tåget och pappa hämtade mig i stan:) åkte och köpte strumpbyxor och sen var vi hemma, käkade lite:) Tittade på vänner och sen duschade jag, målade mina naglar, tittade på julkalendern och vidare till prismas julfest:D Där träffade jag alla, smått och gott folk, började med lovsång och sen käk:) Vi fick potatisgratäng med kött och sallad:)
 
 
 
Mycket sketcher och lekar och sen även efterrätt, chokladpudding och grädde:D Disco i källaren och där var vi typ 40 pers som dansade macarena-dansen på rader:P Åkte hem vid tolv, ganska tidigt men de gamla kunde ju inte stanna så länge;) När jag åkte hem funkade inte bilen så jag fick ringa mamma istället, bums i hemhemmasängen och vi ses!
 

Kommentera här: