dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gitarrlektion, ingen förutom jag kom så det blev privatlektion!

Tjennixen!
 
I fredags var jag lagom trött när väckarklockan ringde så jag skippade att se julkalendern i Västgården klockan sju:P Istället gick jag upp halv tio och gjorde ordning mig, försökte hitta en gitarr men det lyckades jag inte med:) Vid tio är det ju fika så jag satte mig skolan tills de som hade gitarr innan kom och fikade och då frågade jag Petter om jag fick låna hans gitarr eftersom jag inte kunde hitta någon och det fick jag:) Sen så hade jag lektion och då var det bara jag som kom så det slutade med privatlektion:)
 
 
 
 
Slutade med att jag fick spela på min lärares gitarr av någon anledning men nu kan jag en hel låt, eller jag vet hur man spelar en hel låt i alla fall:) Lunch på den och då var vi inte många tror jag eller inte i de sista minutrarna i alla fall:) Gick till rummet och sov en stund tills Carro frågade om jag ville till ICA och då följde jag med:) Sen satt vi i köket tills Sara kom hem och även Spång och Jesper kom också och vi hade det riktigt gött:) Det slutade med att vi tjejer åkte in till Arvika och där blev det utgång på the Roof:) Tog en taxi hem och jag somnade nog vid två:) En bra kväll men ha det gött!
 

Kommentera här: