dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Flashmob!

Heeeeeeej!
 
I måndags kom mormor vid femtiden och vi åkte till stan så att jag kunde ta bussen och tåget hem till Ingesund igen:D Där bytte jag om och satte på mig tomteluvan för att sedan gå till kören som började tidigare:) Sjöng bara en halvtimme för vi skulle äta tidigare så att vi hann komma till torget kvart över tolv och öppnade den första luckan i Arvikas julkalender:) Vi skulle göra flashmob som innebar att vi helt plötsligt skulle börja sjunga, ställa upp oss i stämmorna och sen gå iväg och sluta sjunga:) Det blev lite stelt men roligt var det och vi hade i alla fall några som lyssnade:)
 
 
 
Det kom två eller tre klasser som gick i nollan tror jag och rektorerna från Ingesund var också där plus lite gamla:) Åkte hem igen och sen var det ensemblerep tills tre:) Packade upp min väska och grejade lite i rummet tills maten började och sen satt jag och Carro i köket tills jazz i puben började:) Gick till källaren för att öva på Beatles och sen  hittade Carro igen:) Tände mitt adventsljus och käkade lite tills det blev sent:) Somnade vid elva men bi ses snart igen!
 

Kommentera här: