dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Beatleskonsert och Himmel & Jord-konserten på Youtube!

Hejhej!
 
I tordags hände en hel del:) Först hade jag interpret och då var det bara jag där men efter fem minuter kom några till så vi ställde inte in det som tur var för jag hade ju ändå gått upp för hälften av klassen hade sovmorgon:) Jag sjöng Det blir bättre sen av Bo Kaspers och det gick bra, fick läsa upp texten som en dikt och sen sjunga väldigt artikulerat:) Fika och snack med klassen och sen övade vi, vi spelade upp inför den andra ensemblen:) Har svårt att veta när jag ska komma in på Revolution och texten på andra versen men det gick lite bättre denna gången och efteråt bestämde vi att Lotta skulle skriva ut texten som vi har på ett notställ framför micken för Petter skulle ändå också ha så:) Sen så hade vi lunch och efteråt genrep:) Sen ställde vi fram alla stolar och cafébord men eftersom jag och Sarah var bakansvariga åkte vi till ICA och handlade:) Glögg och pepparkakor bland annat:)

 
Sen var det bara att vänta tills det var middag:) Jag gjorde ordning mig och chillade på mitt rum tills dess:) Middag och sen var det inte långt kvar tills vi samlades i klassen och gjorde ordning det sista, kokade kaffe, värmde glöggen osv:) Värmde upp lite och sen var det bara att vänta tills publiken kom:) Jag stod bakom fikat och tog betalt:) Ensemble nummer ett började, inte mig men jag satt längst bak och filmade allt:) De var jätteduktiga och sen var det fikapaus och dags för ensemble nummer två som jag är med i:) Revolution stod först på vår lista och jag var jättenervös, sjung dock lite fel men det var inte så många som märkte det och nu ligger den första konserten ute på Youtube:) Sen blev det piano och Wait, trummor och Two of us och den låten satte jag perfekt:D Vi slutade med bas och I am the Walrus:) Gemensamma låten Lucy in the sky with diamonds och då spelade jag ju bas fast på pianot och vi satt tre stycken i en fin liten rad:P Jag, Josef och Carro:) Plockade ihop ganska snabbt efter konserten och sen var det efterfest i Västgården och jag gick och la mig vid två:) En mycket bra kväll med klassen:D Vi ses!
 

Kommentera här: