dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vips så var hon där!

Morsning eller snarare gokvällen!
 
Igår var jag uppe tidigt för att kunna följa med mamma till ICA och handla fika som jag sedan förberedde på förmiddagen:) Bakade en kladdkaka och sen kom scoutpatrullen Marabou, de som kunde:) Vi fikade och de försökte leka kurragömma med mig men jag hittade dem ganska fort:P Sen så satt vi och pratade och hade det mycket trevligt:) De försökte lista ut om jag var kär i någon och vem denna person kunde vara;) I alla fall så skrev de en fin liten lapp till mig som låg under skrivbordsunderlägg:) Så glad man kan bli och hjälp vad jag kommer sakna alla måndagar jag har haft under fem års tid med alla underbara barn/ungdomar/ledare:)
 
 
 
Sen åkte de hem och då var de lunch och nästan direkt efter hjälpte jag syrran med hennes lilla räkfrossa som hon skulle ha med före detta arbetskompisar:) Medan de hade det sköj på altanen så att man hörde dem väldigt tydligt så chillade jag på rummet:) Vid elva skjutsade jag de gänget som skulle på Måndax och sen satt jag uppe till två och väntade på att syrran skulle ringa om hämtning men så blev det inte... Istället så gick jag till köket och käkade en banan 02:10 för att få lite energi och det kändes inte som om jag skulle hämta för då borde hon ringt så då tänkte jag vara lite ansvarsfull och stänga garaget och gå och lägga mig och om hon ringer så ringer hon:) Samtidigt som jag trycker på garageknappen och tittar ut på garaget från köket springer syrran ut ur garaget för hon blev livrädd när det helt plötsligt stängs men hon hann ut och där står jag häpet i köket och funderar på om jag kunde trolla:P Om det vore så lätt och få hem syrran skulle jag gjorde det tidigare men så kan det gå ibland:P Hej svejs!
 

Kommentera här: