dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Transponera en låt!

Hejsan!
 
Idag gick jag upp vid elva, käkade frukost och sen gick jag och Carro till Nygården och där blev det bestämt att jag skulle med och bada och vi var ungefär 15 stycken från både Inesundslinjen och högskolan:) Det var inte så kallt som jag trodde i vattnet och det var roligt att vi var så många:) Sen gick jag och tog en dusch men varmvattnet var slut för någon pump hade gått sönder så jag var fortfarande frusen:/ Sen drack jag lite te i allrummet och pratade med de som bor i samma hus:)
 
 
 
 
Vidare till Nygården igen och tittade på en dokumentär men sen blev det pizza, hemkörning med ett gött gäng:D Poker efter det, jag var inte med men jag tittade på grannens kort:) Sen var vi sex stycken som satt och pratade i köket ett tag tills jag gick till rummet och chillade lite tills nyss då jag bestämde mig för att sova men imorn börjar skolan igen:D En hel vecka har gått här i Ingesund och jag är mycket nöjd men vi ses imorn!
 

Kommentera här: