dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Titta på gamla scoutbilder!

Hellojsan!
 
Idag gick jag upp tidigt för att sedan gå till optikern och jag ska få mina linser och kommer kunna sova med linser på läger och hajker i max fem dagar så jag är nöjd:D Det är lite bökigt att ta in och ut dem på hajker och läger så det är skönt att jag någon gång slipper det:D Sen så har jag varit ensam hemma till halv sex då jag har käkat lite, suttit vid pianot och ukulelen:D Sen så har jag äntligen fixat ordning på cellonoterna:) Sen har jag bara slöat i soffan tills jag tog tag i livet och frågade om Maja ville göra något:)
 
 
 
 
Vi var ute och gick, köpte en glass och gick till vår gamla låg/mellanstadieskola Ljungsbacken:D Där snackade vi ett tag och åkte på den där snurrgrejen:P Sen gick vi hem till mig och tittade på gamla skolkort från dagis till gymnasiet och massa scoutbilder:) Hjälp vad alla är söta på scoutbilderna, särskilt de från 2009, 2010... :) Sen blev klockan mycket och då gick Maja hem och jag har suttit framför datan sen dess och då har jag käkat och tittat på Glee-avsnitt:) Jag fick lite fylttpresenter från familjen Karlsson, en bricka, disktrasa och två ljus:) Sen tänkte jag visa vad jag fick från Marabou också:) Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: