dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sommaren 2014!

Heeeeeeeeeeej!
 
Hade en fantastisk bra dag igår:D Först packade jag alla (nästan alla )saker i både flyttlådor och väskor:) Jackor, träningskläder, skor, lakan och handdukar ingår i det också:P Sen tog jag en dusch, käkade lite och åkte till Ros som äntligen kommit hem från både Skåne och Kreta:D Vi åkte och köpte en ram och sen åkte vi till mig och Maja kom också:) Vi fixade Idas present, tog kort och höll på och grejade i 1,5 timme så tyvärr kom vi lite sent dit men förhoppningsvis förstår hon varför:) Sen kom vi till Idas hejdå-kalas och träffade massor med trevligt folk:) Vi käkade körv med bröd, glass med massor av godsaker på och även en hel del björnbär:D Åt nästan hälften av allt i den skålen:P
 
 
 
Pratade med massor folk och sen var vi några som körde kubb i säkert två timmar för det tog verkligen aldrig slut men vi vann:D Förstod inte riktigt det först men glad blev jag sen när jag fattade:D Så kan det gå när man pratade med andra under tiden:P Sen satt vi inne och pratade massor med olika folk och alla droppade av och till slut var vi bara några kvar men alla vi åkte halv två:) En otroligt bra dag vill jag säga, inte långt kvar tills jag åker till Ingesund men jag har haft världens bästa sommar med världens bästa folk:D Har träffat alla jag vill träffa och varit med alla jag vill vara med och mer kan man ju inte önska sig:) Vi ses!
 

Kommentera här: