dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Shoppa inför skolstart!

Tjennixen!
 
Idag har jag chillat under förmiddagen men efter maten åkte jag och mamma till stan och sen även till Skara för att köpa lite allt möjligt:) Mest saker inför skolstarten som kunde vara bra som flyttlådor:) Sen blev det även schampo & balsam, body scrub, tvättmedel, tallrikar, glas, bestick och en hårborste:) Vi hittade ett par skor, bra gåskor till mig för en billig peng och de är jättesmidiga och lite gröna också:D Jag är jättenöjd med alla inköp och nu är jag snart redo för Ingesund, ska bara packa allt och säga lite mer hejdå till folk men min scoutpatrull är i alla fall avklarad:)
 
 
 
 
Jag och mamma kom hem vid sex-tiden och då käkade vi mat och sen har jag suttit framför datan:) Har hämtat mina månadslinser som man kan sova med idag så nu ska jag prova dem i några dagar:D Inte sova med dem men att ha i dem hela dagen:) Vi vår se vad som händer ikväll men ni får ha det så bra så hörs vi!
 

Kommentera här: