dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Minnesanteckningar!

Heej!

Idag har jag haft en sån där tråkig dag, degat hemma och gjort inget:) jag började skriva rent de minnesanteckningar som morfar gav mig i början av sommaren:) Jag och syrran har suttit och gissat olika ord som vi inte kunde se vad det stod men efter några minuter listar vi ut det:P Om exakt 12 dagar är det måndag och då börjar jag skolan, Ingesundskolan och ska läsa Ensemble grund:) Jag kommer åka bil dagen innan och få mitt rum så jag åker om elva dagar men börjar inte förrän om tolv:)
 
 
 
I alla fall så är jag galet taggad men samtidigt kommer jag sakna alla härliga människor här i byn, alla vänner man har skaffat sig genom de tjugo åren som jag bott här:) Har inte bott i samma by men i samma kommun så det är nästan samma sak tycker jag;) Tänk att jag äntligen ska flytta, 20 år 4 månader & 10 dagar gammal Rebecca ska flytta till Värmland, Arvika, Ingesund:) Skaffade flyttlådor igår så snart ska jag börja packa, kommer kännas lite konstigt på söndag nästa vecka att packa bilen och åka själv till en annan liten by:) Har ju träffat några av mina blivande klasskompisar och lärare så det kommer nog bli bra:) Måste ju bli vuxen någon gång;) Det jobbigaste kommer nog att vara alla hejdå men jag planerar att komma hem andra helgen så då kommer jag få träffa några igen:) Vi ses!
 

Kommentera här: