dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inte duktig på förmiddagen, duktig på eftermiddagen/kvällen!

Hej!

Idag har jag först inte varit duktig men sen varit duktig:) På förmiddagen gjorde jag typ inget alls förutom att cykla iväg till optikern för att vara där i fem minuter och idag fick jag reda på att jag ska få sova med mina nya linser:) Prova och se hur det känns så det blir gött att inte behöva tänka på dem ett tag:P Sen kom jag hem igen, stämde alla stränginstrument vi har och sen käkade jag mat:) Hjälpte mamma att beställa lite saker som behövs, bland annat en dataväska till mig:) Sen så har jag skrivit klart morfars minnesanteckningar och det som tar tid är att försöka lista ut vad morfar själv har skrivit:P
 
 
 
Har varit extra duktig som har sorterat mitt skolarbete och lagt i lådor, slängt kataloger från både H&M och högskolor så nu är skrivbordet inte lika tungt längre;) Mitt i smeten har jag skjutsat syrran till stan och snart ska jag hämta henne:) Det enda jag har kvar att göra innan jag åker iväg är att packa alla saker och kolla igenom datorerna, föra över lite bilder som jag kan titta på om jag saknar folket när jag sitter där uppe och musiken:) Det kan jag ta nästa vecka men vi ses imorn!
 

Kommentera här: