dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Det gjorde verkligen min dag!

Hellojsan!
 
Idag har det bara varit en chilldag:) Varit i Skara på Jysk och köpt täcke och kudde som jag kan ta med mig till skolan och sen följde jag även med till ICA:) Tittat på Shrek fyra också så har man sett alla dem filmerna:P Innan lunch kom tre tjejer från Marabou, alla i Marabou hade köpt en present ihop till mig:) En fin hejdå-present:) Tänk vilka underbara ungdomar jag har haft under fem års tid:) Det är nu man vet att man har varit en bra ledare när man får hejdåpresenter:)
 
 
 
Det gjorde verkligen min dag och imorn är det exakt en vecka kvar plus att jag har haft mitt körkort i två år och prövotiden är slut:D Detta ska firas med att Kajsa, Jesper och Hagge kommer hit och jag, mamma, Hagge och Kajsa ska rida islandshäst:D Provade mammas ridbyxor för en stund sedan och mina ridskor passar än eller om det är syrrans men de såg likadana ut:P Det enda som mamma inte har slängt från min och syrrans ridkarriär;) Är galet taggad inför morgondagen:D Hörs!
 

Kommentera här: