dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vårmarknaden 2014!

Tjennixen!
 
I torsdags var det jobb som gällde och senare var det den årliga marknaden i lilla byn:) Där träffade jag Maja och Sandra men vi var där väldigt sent så de höll på att stänga:/ Men vi hann köpa godis och munkar som tur var och både jag och Maja skulle sedan iväg på annat håll så vi alla åkte med mamma hem:) Sedan skulle jag snabbt till Mariestad för att vara med på musikskolans öppet hus:) Där träffade jag på en av SMoK:s dirigenter och fiolläraren på SMoK så det var trevligt att prata med dem igen:)
 
 
 
Alla lärare pratade med mig, ganska mycket faktiskt och det är så det känns att vara vuxen?? Eller för det kändes lite så, speciellt när barnen kom som skulle prova alla del olika instrumenten och jag hade ju givetvis hand om cello:D Det var jätteroligt, det var lite svårt i början men sen gick det lättare och lättare och jag tror att jag fick några barn att börja spela cello till höst:D Det var en jätterolig kväll men många människor:) När jag kom hem var det bara att käka lite snabbt och sen sova:) Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: