dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trevlig avslutning på veckan!

Hejhej!

Idag har jag chillat ganska mycket fram till halv sex då jag gick till equmenia och lyssnade när systrarna Ros med flera sjöng:) De var jättebra och jag träffade även Gustav som skötte bild&ljus men jag satte mig vid Ida och Lovisa som skötte fikat efteråt och under Gudstjänsten hade vi tävling om vem som kunde hålla benen uppe i luften längst:P Det slutade med att jag och Lovisa fick skaka hand och räkna till tre så vi satte ner fötterna samtidigt för det var ingen som gav sig;) Efter fikat så spelade körledaren giftemålssången och då skulle Lovisa och Ida viga sig medan jag var präst:P Becka och Karro fick vara bestman och jag sa till Gustav att han skulle vara brudtärna och hämta sin klänning men han hörde aldrig:P
 
 
 
I alla fall så är Ida och Lovisa gifta nu och jag var pappan som gav bort Lovisa:P Sen blev klockan mycket och då gick jag hem och tittade på mästarnas mästare, dock efter att mamma och pappa redan sett det på TVn men nu vet jag att Ravelli och Laurell gick till semifinal och ska tävla mot Söderström och Sjöberg:) Det kommer bli mycket spännande men nu måste jag sova så vi ses imorn!
 

Kommentera här: