dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tredje visdomstanden, den flög!

Hejsan!
 
Idag på jobbet åkte den sista visdomstanden ut, det roliga var att den flög ut:P Hoppade på min nästa och landade på golvet:P Jag fick sluta en timme innan jag brukar pga tanden för efteråt var jag likblek och spottade bara blod:/ Pappa var tvungen att skära med en skalpell för att kunna få ut den och jag skojar inte om blicken jag gav pappa när jag hörde det:P I alla fall så är det bara en kvar nu och efter att jag fick sluta satt jag i soffan och vilade en stund innan jag gick hem:) Tänkte köpa lite choklad på ICA på vägen och det roliga var att när jag gick in, tog godiset och gick till kön kom jag på att jag hade glömt pengar:P Fick gå ut igen och ringde mamma i hopp om att hon hade pengar på jobbet:) Hon svarade dock inte förrän jag var halvvägs hem men halvvägs hem träffade jag på Samuel som hade haft orientering så det var ju tur för annars hade jag inte fått något godis av mamma:P Jag och Samuel träffade även på Chrille som var på väg till orienteringen så vi stod och pratade med honom ett tag och på lördag var det tänkt att jag och Chrille skulle åka till Falköping till distriktsstämman men sen fick vi reda på att vi inte måste och då bestämde vi att vi inte skulle åka för att gå upp klockan åtta en lördag känns inte lockande:P
 
 
 
 
Efter att jag pratat med Chrille och Samuel så gick jag till mammas jobb och hämtade pengar och tvättade av mig för när jag pratade med killarna så började jag dregla blod pga bedövningen, man ska inte prata när man är bedövad och det slutade med att jag hade blod i håret så jag hoppas jag inte skrämt ihjäl dem med allt mitt dregel:P I alla fall så efter att jag hämtat pengar kunde jag köpa mitt godis som jag åt sen efter att ha försökt äta upp en macka som tog en timme:P Tog lite morfintabletter så jag inte skulle dö av smärta och sedan gjorde jag ordning mig och stack till Prisma:) Men innan åkte jag till ICA igen, tredje gången gillt för att köpa bananer till kvällsmat:P Kan ju inte äta något annat så på kvällen när vi körde maffian så käkade jag mina fem bananer som både var lunch och kvällsmat för att gå hungrig är inte roligt! I alla fall så var det en rolig kväll och jag frågar bara, hur stor sannolikheten att jag träffar just Samuel och sen Chrille i byn helt spontant?? Knepigt, är ju typ fjärde gången jag råkar träffa Chrille under två veckor eller något, börjar undra lite snart haha:P Vi ses!

Kommentera här: