dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tre Dagar, dag fyra!

Hejsan!
 
Dags för dag fyra, ja Tre Dagar är under fyra dagar;) Frukost vid åtta och då var nog de mesta väldigt trötta:P Sedan var det smågrupper med en gång men då skulle vi öva med gospelkören så vi fick bara säga hejdå till alla och sedan gå och öva med lovsångsbandet:) Det kändes riktigt mäktigt att stå där på samma scen som Aaron Keyes hade gjort för bara några timmar sedan:) Sedan var det dags för sista mötet och Aaron snackade för tredje gången och tolken fanns också där:) Vi skulle fram och sjunga ganska snabbt eftersom vi skulle sjunga så skulle vi sitta långt fram så vi hamnade på andra raden:D Jättebra platser och då satt vi med både Ester och David, Sara och Oskar kom ju senare så de fick inte plats hos oss men Sara var snäll och tog kort på oss:)
 
 
 
Det var riktigt mäktigt att stå där och sjunga fram för 400 pers som stod upp och applåderade samtidigt, de spelade ju in alla möten, konserter och sånt så snart kan jag se mig själv på inspelning:D Efteråt var det tårtbuffé och sedan åkte vi hem, sa hejdå till folket och stannade på Max innan vi lämnade Tre dagar för detta året:) En jätterolig helg med massa härliga människor:D När jag kom hem så duschade jag, käkade kvar resten av mitt godis, inte Jerker eller Davids, och sedan kom jag på att jag skulle förbereda inför fotovandringen så det höll jag på tills elva:P Inte bra att göra det när man var jättetrött men det skulle göras och mamma och pappa hade varit hos syrran så det hann komma hem innan jag var färdig men jag fick i alla fall åtta timmars sömn men vi ses en annan dag!
 

Kommentera här: