dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tjugoårskalas!

Heeeeeeeeeeej!
 
Söndag och då var det dagen då mitt sista kalas här hemma ska ske:D Fick massa fina presenter, XXXXXXXXXXX:D Vi hade ju långbord och sen hade syrran och mamma ordnat en frågesport om mig och allmänbildning och jag kom tvåa:D Dock så var det kussen Erik som vann, en 94:a så jag klagar inte:P Jag och Erik delade även på marsipanrosorna för det är ju 94:orna som är bäst och får dem:P Det var ett mycket trevligt kalas och jag är nöjd, sedan fick jag ett sms om en grillkväll hos Ida med massa härligt folk så det kan man inte tacka nej till:) Jag hämtade Becka och Karro och sedan åkte vi till ICA för att köpa god mat som vi grillade hos Ida, det var en jätterolig kväll:D Vi körde bland annat en lek där man får en bunt papper och sedan ska jag skriva en mening på det första pappret och skicka vidare min bunt:) Sedan får jag ju en ny bunt med en mening på och då ska jag måla något på nästa papper och nästa gång ska jag skriva en mening om bilden osv så till slut kommer alla antingen rita eller skriva något på allas "buntar" och det kan bli jätteroligt:D
 
 
 
Det var en som började med en uggla i ett träd som slutade med två zombies som dödar ett popcornsmoln:P Det var pga min fina teckning som det spårade ur för jag kan inte måla ugglor:P Haha men det var en jättejätterolig kväll som jag gärna gör om:D Dock så skulle jag ju upp och jobba dagen därpå och det skulle även Simon så vi (jag) hade en liten tävling om vem som kunde vara kvar längst och jag vann:D Det var snarare så att Simon skulle åka hem när jag åkte hem för det blir lagom då men det roliga var att jag höll mig kvar lite för länge så till slut åkte Simon hem innan mig men när jag skulle åka så hade morfintabletten gjort sitt så jag var alldeles fnittrig så till slut ska Ida att jag skulle smsa när jag var hemma för annars blev hon och de andar oroliga, så snälla men jag kunde verkligen inte sluta skratta:P Dröm sött!
 

Kommentera här: