dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tisdag och en vecka kvar!

Hejhej!
 
Idag är det exakt en vecka kvar till jag är 20, ska jag skratta eller gråta?! Ska bli skönt att bli 20 men nu kan jag inte komma med att jag är tonåring längre och det vill jag inte än:P Känns konstigt, 20 år, då ska man ju vara vuxen men jag tycker att jag är långt ifrån det:P Äsch, jag lever mitt liv som jag lever för då har man i alla fall roligt:D Har i alla fall en vecka på mig att vara lite mer tonåring och det ska jag utnyttja:P Jobbade i tisdags som vanligt och efteråt var det orkester och cellolektion:D Det var en rolig dag med cellon och jag sa till min lärare att jag skulle få en elcello och hon blev helt till sig och sa att jag måste ta med den någon lektion så att vi kan lira:P Nu kommer jag äntligen få rocka loss på cellon som pappa uttrycker det;) ÄR SÅ GLAD, JAG SKA FÅ EN ELCELLO!!!!!
 
 
 
 
På tjejgruppen var vi inte så många men det var hos Ida så jag och Maja passade på att åka inlines dit nu när det var fint väder:) Dock är jag inte så bra så jag ser nog väldigt rolig ut när jag åker men Maja tycke att det var sött så jag kanske borde åka lite oftare:P Vi tog oss till Ida i alla fall utan att dö men sen fick vi skjuts tillbaka hem:) Vi snackade som vanligt men sen skulle några på innebandy och då var det bara jag, Ida och Maja kvar och vi snackade till nio eller något så det blev ganska läge men roligt hade vi i alla fall:D När jag kom hem var jag jättetrött även då så det blev bums till rummet och sängen men ha det gött!
 

Kommentera här: