dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Popcorn?? Är dem slut?? Neeeeej!

Hejsan!
 
Onsdag och då är man trött, tror det är den tröttaste dagen av alla men jag kämpade på, på jobbet:) Malin kom hem till mig efter jobbet för vi skulle förbereda lite inför fotovandrningen så vi var ute och fotade lite, helt plötsligt dyker Chrille upp, börjar snart undra vem som stalkar vem här:P När jag väl kom hem så somnade jag på skrivbordet, börjar bli en standard på onsdagar:P Sen var det PT-träning och då körde vi på ganska mycket men det ska man väl göra:P När jag kom hem igen så hade pappa köpt en klättring-sele som han försökte ta på sig men lyckades inte förrän en timme senare:P Jag, mamma och syrran skrattade lite då men det roliga kommer sen när jag käkar mat innan Grey's anatomy då pappa har satt på sig selen, fäst den i sin träningsstång så att han hänger sittandes ovanför golvet som en gunga och ser flanig ut:P
 
 
 
Sedan knöt han den andra änden i andra änden i rummet och då började han gå fram och tillbaka vid TVn som om han klättrade och helt plötsligt lutade han sig bakåt och satte sig ned så att han hängde där ett tag och det såg så roligt ut så jag, syrran och mamma höll på att garva ihjäl oss och vad vi skrattade:D Haha, mamma tog till och med fram paddan för att filma allt när han gick fram och tillbaka, haha:D Innan Grey's började tänkte jag poppa popcorn men det var slut, har aldrig varit slut i flera år så jag blir nästan galen:/ Popcorn som är så heligt och så finns det inte hemma, vad gör man då?? Det blev två vitlöksmackor istället så jag stank vitlök nästa dag på jobbet:P Ses sen!
 

Kommentera här: