dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Placeringskort med påsktema!

Hejsan!
 
I lördags var det en chilldag, jag och mamma satt och diskuterade mitt släktkalas som ska ske nästa helg:) Det blev långbord och jag började göra placeringskort till alla:) Sedan kom jag på att jag hade massa påskfjädrar så det klistrade jag på också:P Spelade en hel del cello också, taggar tills jag ska få min elcello på tisdag:D Då ska jag spela som bare den:D Sedan tittade jag på serier resten av kvällen, käkade räkor och vitlöksbröd:) En chilldag blev det och på kvällen placerade vi ut alla korten på borden så jag ska sitta bredvid kusinerna Erik och Elsa:)
 
 
När man fyller år så får man ju bestämma vem man vill ha vid sin sida och ett självklart är ju att 94:orna sitter ihop och Elsa har jag inte sett på jättejättelänge så henne saknar jag:) Tyvärr kommer inte Anna och Sara för de är på träningsläger så det blir bara syrran och hennes kille som är mer ungdomar plus lilla Viktor som får sitta mellan de "stora" killarna men han har mig mitt emot:) Mer får ni veta nästa vecka men ha det gött!
 

Kommentera här: