dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lisen kom med en present!

Hejhej!

Idag har jag jobbat och den andra sköterskan var också där så nu blev det inte lika stressigt:) Efter jobbet så chillade jag lite och redan klockan fem idag var det PT-träning för annars skulle min tränare fått sitta och vänta ut tiden:P Är lite förkyld fortfarande så vi körde inte lika hårt men jag kände direkt att ryggen mådde bättre efteråt efter all sittandes och ståendes på Tre Dagar:)
 
 
 
Saknar verkligen Tre Dagar, alla människor jag träffade och bara hela alltet:) Hoppas jag kommer träffa några utav de jag träffade någon gång eller att de också kommer nästa år:) Efter träningen har jag äntligen och då menar jag äntligen städat mitt rum:D Jag har haft massor med kläder på golvet, även smutstvätt och jag har haft två väskor:P Min stora väska som jag hade på Tre dagar och där i låg fortfarande luftmadrassen;) Sen så låg det tvättade kläder på skrivbordet, även saker, papper, papper som ska slängas och massa bröte så jag kunde knappt sitta vid skrivbordet längre:P Men nu är det städat och fint:D
 
 
 
När jag kom hem så låg det en 20-årspresent till mig från bästa Lisen:D Hon är så gullig som tog med sig en present till mig från Tyskland men nu har hon åkte hem till sig igen och jag måste verkligen hälsa på henne snart:) Ska käka godis för hela slanten nu då, måste räkna hur många sådana små påsar det är i den där stora påsen;) Alla godisar är pyttesmå och gulliga, napparna var bara 1,5 cm:P Nyss tittade jag på Grey's anatomy men nu är jag jättetrött så jag borde gå och lägga mig nu:) God natt och dröm sött!
 

Kommentera här: