dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Koppla in förstärkaren och kör bara!

Tjennixen!

Idag har jag och pappa jobbat själva för den andra tandsköterskan var på sjukhuset och gjorde en grej där:) Det gick ganska bra och dagen gick fort så det var ju bra;) Efter lunchen åkte jag hem och då började jag spela cello och sen tänkte jag spela på elcellon men av någon anledning så ville det inte funka och det sitter ett batteri i cellon som var slut, kanske det var därför cellon var ganska billig men det är ju bättre det så att man inte slösar på pengar:P I alla fall så hade vi ett sådant batteri hemma så nu kan jag spela men det var inte förrän senare ikväll jag listade ut det:P
 
 
 
Jag spelade på elgitarren istället och hjälp vad roligt det var, tog fram min nya gitarr-ackordbok:D Sedan blev klockan mycket jag skulle till orkestern:D Då spelade vi Undo, My heart will go on och Lasses låtar för han kom förbi senare också:) När orkestern var slut så hade jag lektion och då fick jag Trolltider i läxa:D Efter att jag kom hem så har jag chillat, käkat popcorn:) Ha det gött!
 

Kommentera här: