dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fotovandring med Marabou!

Hejhej!
 
Idag är det annandag påsk och då hade jag, Malin och vår patrull hand om fotovandringen men innan det skulle jag hämta Karro som inte hade vaknat förrän jag kom dit:P Sedan förberedde vi det sista och hade vår vandring, jag och Malin hade sjukvården och då spelade jag skadad och hade fejkblod i pannan och armen och spelade medvetslös:P Det var ganska skönt om jag ska vara helt ärlig för jag var trött efter Tre Dagar:P Fick träffa underbara Lisen också:D Jag tycker det gick bra, skrattade lite ibland för det var en som kittlade mig, en som nypte tag om näsan och en som stack in fingrarna för att kolla så jag inte hade spytt:P
 
 
 
Vilka roliga ledarkolleger man har som går in för det:P Sedan hade vi prisutdelning och fikastund men jag tog inget för jag tyckte att jag käkat så mycket godis i helgen:P Man kan ju inte tacka nej när man erbjuds av Jerker och David så det fick bli no fika idag:P Rolig förmiddag hade jag men nu sitter jag här jättetrött och ikväll har jag bara chillat:P Hej svejs!
 

Kommentera här: