dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första hela dagen som tjugoåring!

Hellojsan!
 
Jag kan inte fatta att jag är 20 år, det känns ju inte konstigt men samtidigt gör det det så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta:P På jobbet var det en vanlig dag, käka Arlalunch och sen kom jag hem och började skriva tack till alla på FB som grattade mig igår:) Sedan så var jag tvungen att greja lite med bloggen, ändra färgerna för det är april nu och skriva alla inlägg jag inte hunnit med:P
 
 
 
De mesta inläggen var redan skrivna men inte publicerade så det blev inte så jobbigt men nu är det klart i alla fall och snart ska jag till PT-träningen, de ringde nyss och frågade om jag kunde tidigare så vi får väl se hur det kommer gå:) Sedan kommer det bli Grey's anatomy och det är spännande men vi hörs en annan gång!
 

Kommentera här: