dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Det är inte varje dag man är tonåring!

Hejhej!
 
Idag är det bara en dag kvar, vara tonåring för en dag kände jag lite:P Det hände inget speciellt på jobbet men efter så åkte jag till scouterna och då kom jag på att jag hade glömt lapparna så det var snabbt hem igen:) Jag kom då till scouterna tio minuter försent men har man mycket i skallen så har man;) Vi hade en jägare hos oss som snackade om de olika djuren i skogen och sedan hade en scoutledarkollega med sig vildsvinskött som vi alla fick smaka på:) Det var riktigt gott ska jag säga:) Efter scouterna var det ledarsamling och då snackade vi mycket om lägret och påskvandringen:)
 
 
 
 
Vi käkade mackor och ballerina och när jag var på väg att ta min fjärde så sa jag att "det är inte varje dag man är 19 år":P Det stämde ju för nästa dag är jag ju 20 år så det var lite roligt;) Dock så har jag inte hittat någon som vill följa med mig på distriktsstämman än men nu sa kårchefen att det var okej att missa den om jag inte hittade en, ska fråga Karro och i värsta fall så får jag fråga Chrille men det är inte säkert att han vill tror jag men vi får se:) Garnerade min tårta förut och det blev riktigt bar:D Ha det gött så ses vi när jag är 20 år!
 

Kommentera här: