dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bakning på Göta!

Heeeeeeeeeeej!
 
Idag så gick jag upp halvtidigt för att åka till Göta och baka med patrullen Marabou men alla kom inte, sju pers skrapade vi ihop i alla fall:) Först bestämde vi vad vi skulle baka och det blev kärleksmums, kolakakor och kokostoppar:) Sedan var vi fem som åkte till ICA för att köpa det vi behövde så att vi kunde baka allt:) De delade upp sig två och två och det slutade med att jag gick runt och dansade för att sedan vänta på att jag skulle diska:P Jag orkade inte hålla på med att baka, man blir så kletig då och det är ju roligare att dansa runt omkring i köket medan man tittar på när de andra sliter:P
 
 
 
Vi blev klara med kakorna, disken och städet på tre timmar så det gick bra tycker jag men kolakakorna blev lite halvbrända tror jag men jaja:P Sedan åkte jag till mormor för att frysa ned kakorna för vi har ingen plats hemma pga allt vilt pappa får med sig hem... Sedan har jag slappat, tror jag börjar bli sjuk igen:/ Sitter och fryser och är sugen på något gott hela tiden och näsan rinner också... Blev nyss lite kladdkakesmet och serier men nu sitter jag här och skriver med en filt för att jag inte kan sluta skaka så:/ Nu är det Mästarnas mästare, grupp två ska inleda sitt första program så vi får se vilka som är med denna gången:) Dröm sött!
 

Kommentera här: