dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

After Work!

Morsning på er alla!
 
I fredags så var det en ganska lugn jobbdag men det blev ingen Arlalunch för efter vi slutat åkte vi alla hem till oss, jag hann duscha innan vi sedan åkte till Skövde:) Där gick vi till en bar och tog en fördrink, druckit min första hela öl någonsin och tänker aldrig mer dricka öl även om det var äpplesmak! Sedan gick vi till The Bishops arms där vi käkade lunch, jag åt vitlöksbröd till förrätt, entrecôte till huvudrätt och chokladmousse till efterrätt:D Blev vatten till det eftersom jag körde hem:)
 
 
 
Direkt efter åkte jag till Prisma där det var en talkshow och sen café:) Vi var några som satt och snackade i caféet ett bra tag men sedan blev det maffian för hela slanten:D Mitt mellan omgångarna var jag snäll och körde hem en cykel med ägaren och det slutade med att vi fick ha bagageluckan öppen men det var ju tur att det inte var så långt jag körde;) Sedan kom jag tillbaka och körde lite viskningslek fast jag var inte med så mycket, jag var för trött för att lyssna och sen skrattade jag en hel del pga tröttheten:P Det var en ytterligare rolig fredagskväll:) Vi ses!
 

Kommentera här: