dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Varför är jag så hes?!

Hejsan!

Idag är jag jättehes, kan knapp prata och jag undrar varför?? Tror ärligt att det är den där jättejättestarka korven i kycklinggrytan som gjort mig hes för det brändes verkligen i munnen... Jag kan i alla fall inte prata och ibland har jag gått runt med papper och penna här i huset;) Man kan säga att jag lekt tysta dagen med mig själv:P Jag har slappat och spelat piano idag, inte så mycket mer när man går runt i hopp om att rösten ska bli bättre men sen så blir den aldrig detta! Jag blir snart arg, hur ska jag jobba imorn? Kan ju inte vara tyst hela dagen och tänk om jag skrämmer barnen? Jag vet inte vad jag ska göra helt enkelt, vänta och se om jag blir bättre imorn och jag hoppas hoppas på det:)
 
 
 
 
Kom på att igår när jag kom hem så åkte jag till Lisen för hon och hennes syrra Malin hade lagat mat:) Det blev en köttbit med ugnsbakade potatisar och morötter:) Sen hade de bakat en chokladtårta till efterrätt och medan vi åt allt detta kollade vi på film:) Först Nanny och sen Du gör mig galen:) De var bra faktiskt men under den dagen blev jag allt hesare och hesare så alla på lägret frågade mig om jag var hes och jag bara "Nehe, är jag hes?:P" Lite svårt att inte prata när man är gäst hos någon men det funkade fint, det är ju värre idag:P Men vi ses!
 

Kommentera här: