dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trötta jag!

Tjenna!

Idag har det varit full fart på jobbet och jag cyklade till jobbet! Jag tog även på mig mina nya regnbyxor för att slippa frysa för en gång skull när vi är ute på förmiddagen:) När jag kom hem frågade jag mamma om jag kunde låna bilen och det fick jag så det var bara att traska iväg till den parkeringen som mamma ställer bilen och sen åkte jag till mormor och morfar en sväng:) Efter en stund åkte jag vidare till stan för att köpa schampo, body scrub, fika till Flämslätt och lite godis till helgen:)
 
 
 
 
Tog en varm dusch och käkade lite mat och sen har jag packat och nu är jag jättetrött:) Imorn blir en lång dag, ska upp vid fem för att öppna förskolan halv sju och jag slutar ett och sen ska jag vidare till lägret:D Är jättetaggad så jag hoppas det blir bra men vi ses! Bild från 2010:P Dröm sött:)

Kommentera här: