dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

The Blind Side!

Tjennixen!
 
Idag är det lördag och då käkade jag inte frukost förrän vid ett:P Vid två kom Lisen och hämtade mig och vi åkte och hämtade Jesper också och sen åkte vi till skogen där vi körde Jeriko för att hitta den sista stämpeln och några vedklampar till:) Vi la ut 40 stycken och fick tillbaka 36 stycken så det är bra jobbat, vi hade ju gömt alla och det är inte så lätt att veta vart man la alla:P När vi hade städat klart där åkte vi hem igen och då hade jag en pyssla om Rebecca-kväll:) Jag provade mina Victoria Secret-saker och det funkade bra:)
 
 
 
Den avslutades med chips, dip och film:D Det blev The Blind Side:) Jag tror att jag har sett den förut, i skolan eller något men sett den har jag i alla fall:) Innan var jag tvungen att åka till ICA för att köpa chips och dip så jag tyckte det var onödigt att sätta in linserna så det blev glasögonen:) De har jag inte haft på mig på väldigt länge, tre månader sedan sist eller något:P Filmen var bra men vi ses!
 

Kommentera här: