dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Röstat för första gången!

Gokvällen!

Nu har jag röstat för första gången i hela mitt liv, det är nämligen kyrkovalet som har varit idag:) Det blev en jag kände som jag röstade på, hans barn spelar i samma orkester och han brukar följa med på läger och sånt:) Jag har chillat lite vid TVn på förmiddagen och tittat på serier på eftermiddagen och nu ikväll har jag gjort en affisch till syrran som hon ska ha i skolan:)
 
 
 
Den är inte färdig än för jag ska få lite mer information men de skulle ha ett möte imorn och det är bra att se hur den nästan kommer se ut:) Jag är nöjd även om den bara är gjord i Word:P Jag måste ta och bestämma vilken dator jag ska ha så jag kan ha Photoshop igen:) Men nu ska jag göra annat så vi ses!
 

Kommentera här: