dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Onsdag i september 2013!

Heej!
 
Att hämta matlådan idag från Arken till Duvan var väldigt tungt, man känner en väldigt stor press när man går med den:) Om man råkar tappa den får ju inget barn mat så då förstörs ju hela den dagen men man får gå långsamt och försiktigt så det inte händer något:) Det är ju en bit att gå, ca 40 eller 50 meter, först nerför trappan, ut genom grinden, gå en bit, uppför trappan, in genom grinden och sedan ytterligare uppför en trappa:P Värsta hinderbanan ju;) På samlingarna applåderar vi nästan efter varje moment så vi kallar denna gruppen för applådgruppen:P Det är den minsta som alltid skriker yey efteråt och gillar och applådera:P
 
 
 
 
Efter jobbet åkte man hem och chillade lite och sen skulle jag till första PT-träningen för denna höst men eftersom jag blivit förkyld så sjukanmälde jag mig:) Jag åkte sen till Göta för att "de yngre ledarna" som vi kallas skulle planera Jerikospel med Prisma:) Jag hade med mig min te-mugg för att bli frisk och köpte en glass på vägen:D Vi kom fram till det vi skulle komma fram till så det var bra:) Ibland kanske vi spårar ur men om man är 16 eller 19 år så blir det lätt så:P Det var nog allt som hände den dagen men vi ses ju igen!
 

Kommentera här: