dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nervös inför sju stycken 1-2åringar!

Hejhej!

Idag har jag haft min första samling och jag blev jättenervös:P Jag brukar inte bli nervös men just denna gången blev jag det, det är ju helt nya människor som jag bara har träffat i 19 dagar sammanlagt så det kanske var därför:) När jag höll i lägerbålet på Trampolin inför 200 personer var jag inte ett dugg nervös och inget heller på tillsammansdagen:P I alla fall så gick det bra idag och det tyckte mina kollegor också:) Det har även blivit födelsedagskalas för en nybliven tvååring:) Han fick också ett förkläde:D Efter jobbet åkte jag hem och åt lite och sen vidare till orkestern:D
 
 
 
Min cellolärare var tyvärr inte där idag så det var bara orkestern och fiolläraren men det gick bra och jag har lämnat i min lapp så nu ska jag till Flämslätt:D Det är nästa helg och jag längtar ihjäl även om det säkert bara är massa små människor där men jag gillar att umgås med små människor också:P Sedan har jag och syrran ständigt ringt och smsat till varandra så hennes affisch ska bli klar och bli som hon vill:P Nu ikväll har jag chillat och spelat piano men nu ska det sovas igen och imorn har jag blöjor och köket och sen ska jag fika med Annie efter jobbet:D Dröm sött!
 

Kommentera här: