dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Min coola pyjamas!

Hejhej!

Hesheten har gått bort lite grann så jag kan i alla fall prata med barnen på förskolan idag:) En kollega har begett sig på semester med hennes familj och vi andra får in en vikarie fast hon jobbar på den andra avdelningen:) Vi fick alltså någon som redan kan det mesta som händer på vår avdelning, rutiner osv så det funkar bra:) Bytt massor med blöjor idag upptäckte jag men bara nummer ett-blöjor;) Slutade som vanligt 14:20 och sen efter några timmar började scouterna och då lärde vi oss massa med bra saker som kan vara bra att kunna när vi ska på kämpaleken i helgen:D
 
 
 
Hade rätt så roligt på ledarsamlingen efteråt, blev lite chockad där ett tag också haha:P Har faktiskt inte hänt så mycket mer men vi fick reda på att vi ska åka till kämpaleken med buss och då ska vi åka med Mariestadare:) Har tyvärr ingen aning om vilka de är men det märker vi:) Nu har jag nyss duschat och tagit på mig min pyjamas som jag diggar stort, än är man allt ett barn:P Dröm sött!
 

Kommentera här: