dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ledtrådar!

Hejsan!
 
Näst sista arbetsdagen för denna veckan och jag hade köket idag med vilket innebär hämta lådan plus diska:) Det var ett barn som inte skulle sova, den minsta så jag skulle stanna och leka med han tills mamman kom:) När hon kom ville inte han åka hem, han ville vara kvar och leka:P Antar att han gillar att leka med mig, vi lekte med bilbanan som tydligen är jättespännande:P När jag jobbat klart åkte jag hem och sedan var det dags att skriva ledtrådar på alla vedklamparna:) Det var bara 40 vedklampar;) Det tog en stund ska jag säga men snyggt blev det:D Den stilen blev snyggare än vad jag kan skriva på papper:P
 
 
 
Hoppas de inte är för svåra men det får man reda på fredag:D Jag la ned alla vedklamparna i påsar och sen i bilen, det blev lite tungt men det är lika bra att lägga allt i bilen med en gång:) Jag fixade även till alla orienteringsstämplar:) Det slutade genom att fönstret såg ut som jag hade julpyntat det:P Det var bara att ställa klockan på 05:15 för att hinna i tid till jobbet:P Ha det gött!
 

Kommentera här: