dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kräftskiva nummer tre!

Hejsan!
 
Idag har jag, mamma och pappa gått lite i affärer och jag hittade inget förutom sånt där snöre till solglasögonen som man har runt halsen så man inte tappar glasögonen:) Det blev såklart lila:D Innan vi gick märkte vi att syrran är jättesmart, hon kedjar fast cykeln enbart i bakhjulet så man kan fortfarande ta den:P Som bestraffning skrev jag ett passande matförslag till henne och hennes kille, det passar dem som är träningsnarkomaner:P När det var lunchtid tog vi tunnelbanan till Söder och hittade en restaurang med jättegod mat:) Efteråt gick vi runt där i området och sen gick vi hela vägen tillbaka till stan och lägenheten:) På väg hem gick vi förbi ett café, café kladdkakan och det stället är ju så typiskt mig:D När klockan blev dags för kräftskiva åkte vi till mammas kompis i Vaxholm där Jesper och Kajsa hade väntat länge på mig:) Mest Jesper tror jag, han hade i alla fall tjatat och tjatat och frågat om inte klockan skulle bli 18 snart:P
 
 
 
 
Det var jag som körde:D Nu kan jag checka av det på listan, kört i Stockholm:D Jag åt mest räkor, som vanligt och det var jättegott:) Mitt i maten somnade Jesper, han var jättetrött och sov tyvärr hela kvällen och hann inte leka med mig:( Jag och Kajsa däremot, vi pusslade ett pussel som var 1000 bitar och vi kom långt tycker jag:) Det var roligt och vi letade och letade efter olika pusselbitar men vi hittade dem:D När klockan blev mycket åkte vi hem och jag körde igen:D Det var häftigt att köra där när det inte var mycket trafik och när man kunde se hur många lampor det var utspridda lite här och där i Stockholm:) Vi ses!
 

Kommentera här: