dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Keps på besök!

Hejsan!
 
Idag har jag i stort sett bara chillat, städat och gjort ordning här på rummet:) Det känns som jag får ordning på sakerna i alla fall:) Det är massor som har börjat plugga och flyttat så nu har man ingen koll längre på vart allt folk är:P Funderar lite själv på vad jag vill också, skulle hemskt gärna åka till Australien i några månader:) Det hade varit jätteroligt att jobba där borta och bara vara i ett annat land:)
 
 
 
 
Frågan är ju om någon känner för att följa med mig eller ska man åka själv dit? Mina två barndomsvänner ska till Nya Zeeland snart men de är ju två, hoppas de får det jättebra:) Vi får se vad jag ska hitta på resten av dagen men vi ses imorn och då är det Jeriko igen och jag har min orangea keps på besök här hemma:D
 

Kommentera här: